ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Ασχολούμαι εδώ και 12 χρόνια στον χώρο του γάμου και της βάπτισης με πολύ αγάπη.Πέρσυ έγινα και εγώ μαμά
και περιορίστηκα λίγο στις δραστηριότητες μου. Διακόσμηση, candy bar και finger food σε γάμο βάπτιση και παιδικό πάρτυ είναι αυτό που ειδικεύομαι τον τελευταίο χρόνο.
Ανυπομονώ να επικοινωνήσω μαζί σας για την υλοποίηση ενός ξεχωριστού event με τις δημιουργικές ιδέες μου.

email: kosmos_sofi@yahoo.com




7 Οκτωβρίου 2011

Party στη ταράτσα


Παιδικό πάρτυ με λικέρ μαστίχας

Έφτιαξα για μια φίλη μου κάποια δωράκια
για τους κολλητούς της και τα παιδάκια τους
με αφορμή τη βάπτιση του μικρού της γιού και το πάρτυ
που θα κάνει την επόμενη μέρα στη ταράτσα της.
Τσαντούλα με ένα πάπακι μπάνιου, ένα παιχνιδάκι
για μπουρμπουλήθρες  και ένα γλειφιτζουράκι
για τους μικρούς και ένα λικέρ μαστίχας με κονκάρδα για τους γονείς






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου