ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/
Αύγουστο θα είμαστε κλειστά - Κλεισμένος όλος ο Σεπτέβριος
Διαθέσιμες 28 & 29/10, 11 & 12/11 , όλος ο Δεκέμβριος


12 Ιανουαρίου 2013

Η βάπτιση της Χιονάτης


Η βάπτιση της μικρής Μελίνας
με θέμα την Χιονάτη...

Η βάπτιση έγινε στην Παναγία Μυρτιδιώτισσας στον Άλιμο.
Έντονα χρώματα.. κόκκινο και κίτρινο που δένουν απόλυτα μεταξύ τους.
Candy bar με σπιτική λεμονάδα, καραμελωμένα μήλα, μαλλί της γριάς , πόπ κόρν,
cake pops και μπισκότα ζαχαρόπαστας μηλαράκια.
Εύχομαι να ζήσει η νεοφώτιστη!!! 😍😘















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου