ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/
Αύγουστο θα είμαστε κλειστά - Κλεισμένος όλος ο Σεπτέβριος
Διαθέσιμες 28 & 29/10, 11 & 12/11 , όλος ο Δεκέμβριος


25 Μαΐου 2013

Sarah Kay part3 στο Χαιδάρι



Βάπτιση σε ρόζ λιλά στον Ιερό Ναό Κοίμηση της Θεοτόκου στο Χαιδάρι
με θέμα... Sarah Kay!!!!

η διακόσμηση έξω απο την εκκλησία 

Η εκκλησία στο προαύλιο με ρόζ ζέρμπερες λιλά τραντάφυλλα και λίλιουμ, γάζες
ενα καβαλέτο με μεγάλο κάδρο Sarah Kay και ενα λευκό ξύλινο κάρο γεμάτο λουλούδια...


 

η διακόσμηση της κολυμπήθρας
ενώ η λαμπάδα απλή ρόζ λιλά γάζα με κορδέλες και μια κονκάρδα

Σοκολατένια cake pops κέρασμα με ρόζ κας κας 
και νεράκια με ετικετούλα


  

και φυσικά ρόζ σπιτική λεμονάδα και μπισκότα βουτύρου
συμπληρώσαν το τραπέζι των ευχών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου