ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/


20 Σεπτεμβρίου 2016

Η βάπτιση του πιλότου μας!!!!


Βάπτιση αεροπόρος

Είχαμε προχτές τη βάπτιση του μικρού μας 
 που έγινε στον Προφήτη Ηλία Αττικού Άλσους! 
θέμα vintage αεροπόρος στα χρώματα 
λευκό κόκκινο βεραμάν και καφέ της άμμου.

Αν και έχω σταματήσει να φτιάχνω βαπτιστικά 
τα ανεβάζω για να τα μοιραστώ μαζί σας...

τα προσκλητήρια μας σε κουτί craft




η λαμπάδα, το κουτί, το λαδοσέτ και τα μαρτυρικά μας handmade by me






στην εκκλησία.... 

το αεροπλανάκι που φτιάξαμε με τον μπαμπά μας!

το candy bar  μας 










οι ανθοσυνθέσεις μας..




το κουτί των ευχών μας με τις κάρτουλες


η τούρτα μας απο την φίλη μου Αρετή 
by "ιστορίες για cupcakes"

  οι φωτογραφίες απο το 360  όπου έγινε το τραπέζι



 
 
 
 
 

 και οι φωτογραφίες μας απο την Team in Motion

 
 
 
 

 
 


 
  
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου