ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Ασχολούμαι εδώ και 12 χρόνια στον χώρο του γάμου και της βάπτισης με πολύ αγάπη.Πέρσυ έγινα και εγώ μαμά
και περιορίστηκα λίγο στις δραστηριότητες μου. Διακόσμηση, candy bar και finger food σε γάμο βάπτιση και παιδικό πάρτυ είναι αυτό που ειδικεύομαι τον τελευταίο χρόνο.
Ανυπομονώ να επικοινωνήσω μαζί σας για την υλοποίηση ενός ξεχωριστού event με τις δημιουργικές ιδέες μου.

email: kosmos_sofi@yahoo.com




9 Οκτωβρίου 2016

Η Μαρία Ελισάβετ στην χώρα των θαυμάτων


Μία βάπτιση  βγαλμένη απο παραμύθι!

Σήμερα έγινε η βάπτιση της μικρής Μαρίας Ελισάβετ
 με θέμα την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό Νέας Φιλαδέλφειας. 
Ρόζ και μέντα ενας αγαπημένος παστέλ συνδυασμός χρωμάτων με νότα shabby chic. 
Επίσης έφτιαξα και το  candy bar στο κτήμα 5 elements - Αχαρναί.
Να ζήσει η μικρή κουκλίτσα στο πανέμορφο ζευγάρι... 
 Ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που μου δείξανε και για την ευκαιρία να δημιουργήσω με πολύ όρεξη!

ο στολισμός στην εκκλησία ..














 ο στολισμός στο 5 elements και το candy bar
















 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου