ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Γειά σας είμαι η Σοφία , διακοσμήτρια και γραφίστρια.
Aγαπάω πολύ το κομμάτι γάμου και βάπτισης και εργάζομαι μόνη μου εδώ και 12 χρόνια στον προσωπικό μου χώρο. Αναλαμβάνω την υλοποίηση κάθε μυστηρίου αλλά και παιδικού πάρτυ. Πιο συγκεκριμένα τα προσκλητήρια, τις μπομπονιέρες, την διακόσμηση αλλά η ειδικότητα μου είναι το candy bar και ο αλμυρός μπουφές
. Ανυπομονώ να επικοινωνήσετε μαζί μου στο προσωπικό μου μέιλ ή με μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook και στο instagram
email: kosmos_sofi@yahoo.com
https://www.facebook.com/texnitissofias/
https://www.instagram.com/texnitissofias.blogspot.gr/
Αύγουστο θα είμαστε κλειστά - Κλεισμένος όλος ο Σεπτέβριος
Διαθέσιμες 28 & 29/10, 11 & 12/11 , όλος ο Δεκέμβριος


13 Ιουνίου 2017

Μια βάπτιση με θέμα φλοράλ πεταλούδα


Η ρομαντική βάπτιση της Άρτεμις-Μαρίας

Η ανιψούλα μου η μικρούλα Άρτεμις Μαρία βαπτίστηκε την περασμένη Κυριακή στην Κοίμηση της Θεοτόκου στην Ανθούσα. Παρόλο το άγχος με τον καιρό που ήταν βροχερός έγινε μια όμορφη ρομαντική βάπτιση στο λευκό και το ρόζ με floral πεταλούδα. Μια τριανταφυλλένια βάπτιση για την μικρή μας πεταλουδίτσα! Να σας ζήσει Μανούσο και Λίλα, να είστε καλά παιδιά να την χαίρεστε, να την καμαρώνετε μια ζωή ! 💓💓😘

Ο στολισμός έξω απο την εκκλησία με φανάρια 
τριαντάφυλλα και πεταλούδες μαξιλαράκι στην κολώνα

 Οι μπομπονιέρες βαζάκι με ξύλινες πεταλούδες
και το candy bar με γλυκάκια , cake pops σοκολατένια
μπολάκια cheesecake, profiterol και oreo choco filadelfia.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου